Fokuserer på ekspertise for proffbrukere og effektivitet for forbrukere
Mens Camera & Videoteknikk vil håndtere alt Nikon utstyr fra de enklere konsumentkameraene til det mest avanserte proff utstyret, ønsker Interfoto, Nikons eksisterende servicepartner på Høvik utenfor Oslo, å trappe ned konsumentproduktene og konsentrere seg om service på Nikons utstyr for profesjonelle brukere. www.interfoto.no Overgangen forventes å være gjennomført 1. Juli 2007.
Vi ønsker å strømlinje serviceprosedyrene våre og få større verkstedkapasitet, sier country manager Bjørn Mangset i Nikon Norge. Camera & Videoteknikk er en stor servicespesialist som har et godt rykte i bransjen. De håndterer dessuten service av en lang rekke kamera merker, noe som gjør servicehåndteringen enklere for våre forhandlere. Samtidig beholder vi Interfotos sterke kompetanse innen profesjonelle produkter og nærheten til profesjonelle Nikon brukere på Østlandsområdet.
Nikons målsetning er 5 arbeidsdager for service i proffsegmentet og 10 arbeidsdager i forbrukermarkedet, regnet fra når utstyret er levert inn på verkstedet til det kan sendes ut.
For å få utført service og reparasjoner på Nikon kamera og tilbehør kan eierne som vanlig kontakte sin forhandler, alternativt et av Nikon sine autoriserte verksteder.
For ytterligere informasjon, ta kontakt med:
Bjørn Mangset, Country Manager, Nikon Norge
Telefon: 67 82 74 01, e-post: mangset@nikon.no
www.nikon.no
Mens Camera & Videoteknikk vil håndtere alt Nikon utstyr fra de enklere konsumentkameraene til det mest avanserte proff utstyret, ønsker Interfoto, Nikons eksisterende servicepartner på Høvik utenfor Oslo, å trappe ned konsumentproduktene og konsentrere seg om service på Nikons utstyr for profesjonelle brukere. www.interfoto.no Overgangen forventes å være gjennomført 1. Juli 2007.
Vi ønsker å strømlinje serviceprosedyrene våre og få større verkstedkapasitet, sier country manager Bjørn Mangset i Nikon Norge. Camera & Videoteknikk er en stor servicespesialist som har et godt rykte i bransjen. De håndterer dessuten service av en lang rekke kamera merker, noe som gjør servicehåndteringen enklere for våre forhandlere. Samtidig beholder vi Interfotos sterke kompetanse innen profesjonelle produkter og nærheten til profesjonelle Nikon brukere på Østlandsområdet.
Nikons målsetning er 5 arbeidsdager for service i proffsegmentet og 10 arbeidsdager i forbrukermarkedet, regnet fra når utstyret er levert inn på verkstedet til det kan sendes ut.
For å få utført service og reparasjoner på Nikon kamera og tilbehør kan eierne som vanlig kontakte sin forhandler, alternativt et av Nikon sine autoriserte verksteder.
For ytterligere informasjon, ta kontakt med:
Bjørn Mangset, Country Manager, Nikon Norge
Telefon: 67 82 74 01, e-post: mangset@nikon.no
www.nikon.no
Nikon Norge har inngått avtale med Camera & Videoteknikk AS i om service og reparasjon. Fra venstre: Knut Nesse, Yoshiaki Ishikawa, Einar Eide.